Thursday 22 January 2015

YB MAHFUZ OMAR DAN YB DR.SYED AZMAN MELAWAT KOMRAD ANGKATAN BAHAMAN DI TEMERLOH

Yang Berhormat (YB) TITIP NASIHAT
Angkatan Bahaman telah diberi kunjungan hormat oleh Ahli Parlimen Pokok Sena dari Kedah merangkap Pesuruhjaya PAS Kedah, YB Dato' Mahfuz Omar, dan Adun Batu Burok dari Terengganu, YB Dr. Syed Azman yang berkebetulan datang ke Temerloh bagi melihat dan memberi bantuan serta ikhtiar kepada penduduk-penduduk Temerloh yang telah terlibat dalam bencana bah 2014/2015 baru-baru ini.
YB Dato' Mahfuz Omar dan YB Dr. Syed Azman sempat menitipkan nasihat kepada Angkatan Bahaman supaya sentiasa menjadi NGO yang berjiwa marhaen dengan fokus kepada kebajikan rakyat kebanyakan terutama golongan anak muda.
Angkatan Bahaman juga dinasihatkan oleh kedua-dua YB supaya sentiasa membela nasib rakyat tertindas, dan Angkatan Bahaman juga haruslah sentiasa bersikap terbuka dan neutral dari mana-mana kepentingan politik atas dasar kepentingan rakyat bersama.
Angkatan Bahaman mengucapkan jutaan terima kasih kepada kedua YB atas kesudian melawat Angkatan Bahaman di Temerloh dan segala pesanan serta nasihat dari kedua YB akan dimanfaatkan sepenuhnya demi menggerakkan Angkatan Bahaman supaya terus mempersadakan kebajikan golongan marhaen dan memajukan fikiran terutama untuk golongan anak muda.
Angkatan Bahaman
Buaian Revolusi

Posting asal boleh dilihat di Facebook Angkatan Bahaman

Komrad Angkatab Bahaman bergambar YB Mahfuz Omar dan YB Dr.Syed Azman serta rakan-rakan di Gerai Bukit Angin, Temerloh, Pahang.

No comments:

Post a Comment